Mundo Producciones 2016

Mundo Producciones 2016

12 CARPETAS RMX´S VIP - MUNDO PRODUCCIONES - (2.8GBS)


Mundo_Producciones 2016
 
Track List 

 ANDY ANDY - A QUIEN LE IMPORTA - RMX - (W.DJ) 

 ANDY ANDY - MI ALMA LOCA - RMX - (W.DJ) 

 ANTHONY SANTOS - CREISTE - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA -  LA BODA - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA -  SU VENENO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - EL DESPRECIO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - LA BODA - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - NOCHE DE BRUJAS - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - SOLO POR UN BESO - BASS RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - SU VENENO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - UN BESO - RMX BASS - (W.DJ) 

 BACHATA - A DONDE SE FUE - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - A QUIEN LE IMPORTA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - IF I GIVE YOU MY LOVE - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - LA AVISPA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - LLORO Y LLORO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - SIN NINGUN REPROCHE - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - TU PRIMERA VEZ - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - YOU - RMX - (W.DJ) 

 CARLOS & ALEJANDRA - CAFECITO - RMX - (W.DJ) 

 CHOLITO - NIÑA BONITA - DAVID REINOSO - RMX - (W.DJ) 

 DE LA GHETTO - CONTRA LA TORMENTA - RMX - (W.DJ) 

 DJ DAVO FT EXTREME - LLORO Y LLORO - RMX - (W.DJ) 

 DOMENIC MARTE FT GERALDINE - CON LOS OJOS CERRADO - RMX - (W.DJ) 

 DOMINIC MERTE - CON LOS OJOS CERRADOS - ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 EL CANARIO - DIVINA MADRE - INTRO RMX - (W.DJ) 

 ELVIS MARTINEZ -  BAILANDO CON EL - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS MARTINEZ  - ME SEGUIRAS BUSCANDO - RMX - (W.DJ) 

 EXTREME - LLORO Y LLORO - RMX - (W.DJ) 

 FARRUKO - VA A SER ABUELA - RMX - (W.DJ) 

 FARRUKO - VA A SER ABUELA - RMX BASS - (W.DJ) 

 FRANK REYES - COMO LLORA MI ALMA - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - PRINCESA - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - SE ME OLVIDO QUE TE AMABA - RMX - (W.DJ) 

 FRANKIE JAY - NO TE QUIERO VER CON EL - RMX - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA - APRENDERE - RMX - (W.DJ) 

 IAN - THE KID CAPO - A CAMBIO YO - RMX - (W.DJ) 

 J MARTIN - NI UNA LAGRIMA MAS - RMX - (W.DJ) 

 JEYRO FT MAYKEL - SOLO TU - RMX - (W.DJ) 

 JUAN JOEL - EL GANADOR - INTRO RMX - (W.DJ) 

 JUAN JOEL - EL GANADOR - RMX - (W.DJ) 

 JUSTIN TIMBERLAKE - WHAT GOES AROUND COMES - RMX - (W.DJ) 

 LESLIE GRACEE - ODIO NO ODIARTE - RMX - (W.DJ) 

 LEYEND B - AMIGA - INTRO RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - ME ENCANTAS - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - PARA LLEGAR A TI - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - RECHAZAME - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOY INCONDICIONAL - ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOY INCONDICIONAL - BASS RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOY INCONDICIONAL - INTRO RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOY INCONDICIONAL 1 - RMX - (W.DJ) 

 RIO ROMA FT J ALVAREZ - TONTO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - DEBATE DE CUATRO - INTRO RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LA DIABLA - BASS RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LA DIABLA - RMX MIDI - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LA DIABLA 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - MAMI - BYAN DJ - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - MAMI - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - PERDI - BASS RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - YOU 1 - RMX - (W.DJ) 

 THALIA - EQUIVOCADA - RMX - (W.DJ) 

 TITO EL BAMBINO - OLVIDATE DE MI - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - CITRONNELLE FT JIMNA Y CHUCHI - NO SPEAKI SPANISH, BABY - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - LUIS SEGURA - PENA POR TI - RMX BASS - (W.DJ) 

 TOBY LOVE - LLORAR LLOVIENDO - RMX - (W.DJ) 

 TOBY LOVE & ALEXIS & FIDO - DON´T CRY 1- RMX - (W.DJ) 

 X -TREME - YA NO AGUANTO MAS - RMX - (W.DJ) 

 YOSKAR SARANTE - PERDIDOS - RMX - (W.DJ) 

 ZACARIAS  FERREIRA - DAME DE TU AMOR - RMX - (W.DJ) 

 ZACARIAS FERREIRA - LA MEJOR DE TODAS - RMX - (W.DJ) 

ALEX BEIZA FEAT MARK ALAIN - X - RMX - (W.DJ) 

 ANTHONY SANTOS - PEGAME TU VICIO - RMX - (W.DJ) 

 ANTHONY SANTOS - VENGO DE ALLA - RMX - (W.DJ) 

 ANTHONY SANTOS VS RAMON ORLANDO - CREISTE - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - DILE AL AMOR - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - EL DESPRECIO - BASS RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - SOLO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA & HECTOR ACOSTA - ME VOY DE LA CASA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - AMOR DESPERDICIADO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - BAILANDO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - PRIMAVERA AZUL - RMX - (W.DJ) 

 DANIEL MONCION - SI NO HAY AMOR - RMX - (W.DJ) 

 DAVID CAÑIZARES - PROHIBIDA 1 - RMX - (W.DJ) 

 EL TORITO - ME PUEDO MATAR - RMX - (W.DJ) 

 ENRIQUE IGLESIAS FT ROMEO SANTOS - LOCO - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - NOCHE DE PASION - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO BRAHO - SIN TESTIGOS - INTRO ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA - CON QUE OJOS - RMX - (W.DJ) 

 HENRY SANTOS FT CRISTIAN CASTRO - AMARTE ASI - RMX - (W.DJ) 

 JOAN PEÑA - ASI NO VALE - RMX BASS - (W.DJ) 

 JOE VERAS - YO POR TU AMOR - RMX - (W.DJ) 

 JOKER 13, ENRIQUE IGLESIAS & ROMEO SANTOS - LOCO - RMX - (W.DJ) 

 LEJOS - TOBY LOVE - RMX - (W.DJ) 

 LUIGY LUIGY - DAME VENENO - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - EXTRAORDINARY - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - RECHAZAME 1 - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TU PRINCIPE - BASS RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - AMIGO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LA BELLA Y LA BESTIA - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - PROPUESTA INDECENTE - ACAPELLA - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - PROPUESTA INDECENTE - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - QUE SE MUERAN - RMX - (W.DJ) 

 TEODORO REYES - TU ERE MI HEMBRA - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - ANTHONY SANTOS - VOY PA' LLA - RMX - (W.DJ) 

 TOBY LOBY FT RICARDO ARJONA - SIN TI SIN MI - RMX - (W.DJ) 

 ZACARIAS FERREIRA - SIN NINGUN REPROCHE - RMX - (W.DJ) 

ANTHONY SANTOS - GOLPES EN EL CORAZON - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - EL MALO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - COMERTE A BESOS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - INSENSIBLE - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - MURIENDO DE AMOR - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - SEÑORA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - TE EXTRAÑO - RMX - (W.DJ) 

 CARLOS & ALEJANDRA - PERDONAME - RMX - (W.DJ) 

 CHINO & NACHO FT YUNEL CRUZ & JAY SEAN - BEBE BONITA - ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 CHINO & NACHO FT YUNEL CRUZ & JAY SEAN - BEBE BONITA - RMX - (W.DJ) 

 DOMENIC MARTE - VEN TU - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS MARTINEZ - MAESTRA - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - NADA DE NADA - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - SI LO AMAS A EL - RMX - (W.DJ) 

 GERARDO MORAN FT EL CHAVAL - NUESTRO JURAMENTO - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO 24 HORAS - MAMI DAME UN BESO - RMX - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA - SI TU ESTUVIERAS - RMX - (W.DJ) 

 J MARTIN - INTENTALO - RMX - (W.DJ) 

 JESSE ROSE - NO TENGO PALABRAS - RMX - (W.DJ) 

 KARLOS ROSE - POR TI - RMX - (W.DJ) 

 LESLIE GRACE - A MI MANERA - RMX - (W.DJ) 

 MAYKEL CEDEÑO - TU EN MI - RMX - (W.DJ) 

 OPTIMO FT DIVINO - LA VICTIMA - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - ME ENCANTAS - BASS RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TE ME VAS 1 - RMX - (W.DJ) 

 RICARDO MONTANER - SE DESESPERABA - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - AMIGO 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - AMIGO 2 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - PROPUESTA INDECENTE - INTRO RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - PROPUESTA INDECENTE 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - SI YO MUERO - RMX - (W.DJ) 

 TEODORO REYES - NADA ES PARA SIEMPRE - RMX - (W.DJ) 

 XTREME - SHORTY SHORTY - RMX BASS - (W.DJ) 

ADELE - SOMEONE LIKE YOU - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - PELIGRO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - AMOR ETERNO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - COMO TE OLVIDO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - DULCE - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - EL PRISIONERO - (W.DJ) 

 BACHATA - NO TE VAYAS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - STAN BY ME - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - TE HECHO DE MENOS - INTRO RMX - (W.DJ) 

 EL MULATO - ME QUEDO CONTIGO - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS  CRESPO - DAME UN TATUAJE - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS CREPO FT BACHATA ICE - TATUAJE - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS CRESPO FT BACHATA HEIGHTZ - TATUAJES - RMX BASS - (W.DJ) 

 ELVIS MARTINEZ - ASI FUE - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS MARTINEZ - LENTO Y SUAVE - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - QUE TE PUEDO DECIR - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO 24 HORAS - MAMI DAME UN BESO - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO 24 HORAS - NO PUEDO CREER - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO EXTRA - NO SE COMO ME ENAMORE - RMX - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA - SI TU ESTUVIERAS - RMX - (W.DJ) 

 HIPATIA BALSECA - Y DESDE ENTONCES - RMX - (W.DJ) 

 JUAN MAGÁN FT GRUPO EXTRA - ME ENAMORE - BASS RMX - (W.DJ) 

 MAKANO - TENGO MIEDO - BASS RMX - (W.DJ) 

 MANA FT SHAKIRA - MI VERDAD - RMX - (W.DJ) 

 MAYKEL CEDEÑO - A PRUEBA DE TODO - BASS RMX - (W.DJ) 

 MAYKEL CEDEÑO - A PRUEBA DE TODO - RMX - (W.DJ) 

 OPTIMO - CONECTATE - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - DULCE - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - ME ENCANTAS - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - NADA - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOY EL MISMO - INTRO RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOY EL MISMO 1 - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - STAND BY ME - ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - STAND BY ME - RMX BASS - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - STAND BY ME 1 - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SU HOMBRE SOY YO - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TE ME VAS - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - ERES MIA - INTRO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - ERES MIA - RMX BASS - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - ERES MIA 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - MALEVO - RMX - (W.DJ) 

 TITO EL BAMBINO - EL GRAN PERDEDOR - RMX - (W.DJ) 

 TITO EL BAMBINO - TE COMENCE A QUERER - RMX - (W.DJ) 

 TITO EL BANBINO - EL GRAN PERDEDOR - BASS RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - ELVIS MARTINEZ - ASI FUE - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - JOE VERAS - DIME QUE PASO - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - PIENSA EN MI - RMX - (W.DJ) 

 TONY DIZE FT KEN - Y & ARCANGEL - MI AMOR ES POBRE - RMX - (W.DJ) 

 WISE FT OLGA TAÑON - VOLVER A TI - RMX - (W.DJ) 

 XTREM - TE EXTRAÑO - BASS RMX - (W.DJ) 

 XTREME - MAMI NO ME HAGAS ESTO - RMX - (W.DJ) 

 XTREME - TE EXTRAÑO 1 - RMX - (W.DJ) 

 YASMINA - NO ME DIGAS QUE NO - RMX - (W.DJ) 

 ZACARIAS FERREIRA - TE LO PIDO A GRITOS - RMX BASS - (W.DJ) 

AVENTURA - YO QUISIERA AMARLA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - AMARTE A LA ANTIGUA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - AMOR STEREO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - SU HIJA ME GUSTA - INTRO RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - YO QUISIERA AMARLA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA VS SALSA - LA CURITA - RMX - (W.DJ) 

 CROMA LATINA - AMOR STEREO - RMX - (W.DJ) 

 DISCO VS BACHATA  - RAULIN REYES - MALDITA SOLEDAD - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO 24 HORAS - NO PUEDO CREER - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO VENA - DILE A EL - RMX - (W.DJ) 

 INSTRUMENTAL - ROMEO SANTOS - CANCIONCITAS DE AMOR - (W.DJ) 

 JOE VERAS - LA PARED - RMX - (W.DJ) 

 JOURNEY - DONT STOP BELIEVING - RMX - (W.DJ) 

 LESLIE GRACE - BE MY BABY - RMX - (W.DJ) 

 LESLIE GRACE - DAY ONE - RMX - (W.DJ) 

 MAITE PERRONI - TU Y YO - BASS RMX - (W.DJ) 

 MAITE PERRONI - TU Y YO - RMX - (W.DJ) 

 MAYKEL - VIOLETA - RMX - (W.DJ) 

 NELLY SORIANO - HOY LO SIENTO - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - DARTE UN BESO 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - CANCIONCITAS DE AMOR 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - DARTE UN BESO - RMX - (W.DJ) 

 TOÑO ROSARIO - ELLA NO ESTA - BASE LIVE RMX - (W.DJ) 

ANGELES DE LA BACHATA - CUENTALE A EL - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - DILE AL AMOR 6 - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA -  LAGRIMAS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - AMOR TRAICIONERO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - CULPABLES - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - TRAMPA DE AMOR - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA VOICE - AQUEL INMENSO AMOR - BASS RMX - (W.DJ) 

 ENRIQUE IGLESIAS FT MARCO A - EL PERDEDOR - RMX - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA & RAKIM KEN Y - EL VICIO DEL PECADO - RMX - (W.DJ) 

 JESSE & JOY FT LA REPUBLIKA - CORRE 1 - RMX - (W.DJ) 

 JOE - TU ERES MI REALIDAD - RMX - (W.DJ) 

 M.I. - ATRAPADA - RMX - (W.DJ) 

 MAYKEL CEDEÑO - A PRUEBA DE TODO 1 - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - CORAZON SIN CARA - ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - CORAZON SIN CARA - BASS RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - CORAZON SIN CARA - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - EL AMOR QUE PERDIMOS 7 - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - LA CARRETERA - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - SOLITA - RMX - (W.DJ) 

 VERSION - SHORT DICK MAN - RMX - (W.DJ) 

 XTREME - LA PESADILLLA - RMX - (W.DJ) 

ALEX EL BIZCOCHITO - ROMPAMOS EL CONTRATO - BASS RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - DILE AL AMOR - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - COLGANDO EN TUS MANOS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - CORTAME LAS VENAS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - CUANDO SEAS MIA - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - OYE MAMI VUELVE - INTRO RMX - (W.DJ) 

 BACHATA HEIGHTZ - DIME POR QUE - RMX - (W.DJ) 

 CIRCHARLES - PERDONA - RMX - (W.DJ) 

 ENRIQUE IGLESIAS FT MARCO ANTONIO SOLÍS - EL PERDEDOR - RMX - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA - TU VENENO - RMX - (W.DJ) 

 HENRY CASTRO - ME VOY A QUITAR DE EN MEDIO - RMX - (W.DJ) 

 JUAN LUIS GUERRA & ENRIQUE IGLESIAS - CUANDO ME ENAMORO - RMX - (W.DJ) 

 KARLOS ROSE - INFIEL - RMX - (W.DJ) 

 LA LIGA & EL MACHO - SIENTO QUE TE HE PERDIDO - RMX - (W.DJ) 

 LA NUEVA ESCUELA - NO TE VALLAS - (W.DJ) 

 MANA FT PRINCE ROYCE - EL VERDADERO AMOR PERDONA 1 - RMX - (W.DJ) 

 MIGELITO DIVINO - MI MOCHILA DE AMOR - INTRO RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - CORAZON SIN CARA - INTRO ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 ROCK VS BACHATA - ENRIQUE IGLESIAS FT JUAN LUIS GUERRA - CUANDO ME ENAMORO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - 7 DIAS 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS & USHER - PROMISE - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - BIENVENIDO RODRIGUEZ - QUIERO SABER DE TI - RMX BASS - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - HENRY CASTRO - ME VOY A QUITAR DE EN MEDIO - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - RAULIN RODRIGUEZ - QUE ME LA DEVUELVA - RMX - (W.DJ) 

 VENA FT FRANK REYES & TEODORO REYES - CORAZON DE HIERRO - RMX - (W.DJ) 

 XAVIER - ERES MI ANGEL - RMX - (W.DJ) 

 YOSCAR SARANTE - LA NOCHE - RMX - (W.DJ) 

 ZACARIAS FERREIRA - LO BUSQUE - (W.DJ) 

AVENTURA - A VECES QUIERO LLORAR - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - ANGELITO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - DILE AL AMOR - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - EL MALO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - SU VENENO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - CUANDO SE PIERDE UN AMOR - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - CUANTO DUELE - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA  HEIGHTZ - NO SABES DEL AMOR - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA VS REGAAETON - NICKY JAM - TRAVESURAS - RMX - (W.DJ) 

 CARLOS & ALEJANDRA - CUANTO DUELE - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - VINE A DECIRTE ADIOS - RMX - (W.DJ) 

 GERARDO MORAN FT EL CHAVAL - AMIGA - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO RUSH - I JUST CALLED - RMX - (W.DJ) 

 HENRY SANTOS - POR NADA - RMX - (W.DJ) 

 INSTRUMENTAL - ROMEO SANTOS - ODIO - (W.DJ) 

 JAE CAMILO - TOTAL ECLIPSE OF THE HEART - RMX - (W.DJ) 

 JHON+KLEIBER - MI PRIMER AMOR - RMX - (W.DJ) 

 JOE VERAS - INTENTALO TÚ - RMX - (W.DJ) 

 JUAN MAGAN FT GENTE DE ZONA - HE LLORADO - COMO UN NIN~O - RMX - (W.DJ) 

 PIPO Y SUS GENIALES - HOJA EN BLANCO - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - HECHA PARA MI - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - MI SANTA - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - NECIO 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - SOBERBIO - INTRO RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS & USHER - PROMISE 1 - RMX - (W.DJ) 

 SONNY MONREAL - TE REGALARÉ - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - EL CHAVAL - ENFERMO DE AMOR - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - RAULIN RODRIGUEZ - MEDICINA DE AMOR - RMX - (W.DJ) 

 VENA - SANGRE DE MIS VENAS - RMX - (W.DJ) 

 ANTHONY RIOS - ASOMATE A MI ALMA - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - ANGELITO - BASS RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - POR UN SEGUNDO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - DOS LOCOS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - LAS COSAS PEQUEÑAS - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - QUIERO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - SOBERBIO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - TU SABES BIEN - RMX - (W.DJ) 

 DANIEL MONCION - DECIDI - RMX - (W.DJ) 

 EL CHAVAL - ME VOY DE TI - RMX - (W.DJ) 

 ELVIS MARTINEZ - TU SABES BIEN - RMX - (W.DJ) 

 FRANCO & OSCARSITO - NO LLORES MAS - RMX - (W.DJ) 

 FRANK REYES - NO TE VOY A PERDONAR - INTRO RMX - (W.DJ) 

 GRUPO EXTRA - LEJOS DE TI - INTRO - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO EXTRA - LEJOS DE TI - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO VENA - SANGRE DE MIS VENAS - RMX BASS - (W.DJ) 

 HIP HOP VS BACHATA - TU JUEGUITO - RMX - (W.DJ) 

 LESLIE GRACE - WILL U STILL LOVE ME  - RMX - (W.DJ) 

 LOS DOMINICANOS - OBSECION - RMX - (W.DJ) 

 NICKY JAM - EL PERDON - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - DARTE UN BESO - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - EL AMOR QUE PERDIMOS 1 - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - LAS COSAS PEQUEÑAS - ACAPELLA RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - LAS COSAS PEQUEÑAS - INTRO RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - LAS COSAS PEQUEÑAS - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - PARIS ON A SUNNY DAY - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TU Y YO - RMX - (W.DJ) 

 RAULIN RODRIGUEZ - COMO SERAS TU - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTO - HILITO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - ENSEÑAME A OLVIDAR - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - HILITO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - HILITO - RMX BASS - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - ODIO - ACAPELLA - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - QUE SE MUERAN - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - SOBERBIO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS FT DRAKE - ODIO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS FT DRAKE - ODIO - RMX BASS - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - ALEX BUENO - GOTAS DE PENA - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - MEGA - 4.41 - RMX - (W.DJ) 

 TOBY LOVE FT RAKIN & KEN Y - TENGO UN AMOR - RMX - (W.DJ) 

 VENA - SANGRE DE MIS VENAS - RMX - (W.DJ) 

 VERSION - TOKAMADERA - CHILDREN - RMX - (W.DJ) 

 YOSKAR SARANTE - CLARO QUE TE AMO - RMX - (W.DJ) 

ANTHONY RIOS - CUANDO TU QUIERA - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - CUANDO VOLVERAS - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - QUIEREME, BESAME, AMAME - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - TU JUEGUITO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - QUIEN ERES TU - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - SIN PERDON - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - TENGO UN AMOR - RMX BASS - (W.DJ) 

 BRYAN ADAMS - HEAVEN - RMX - (W.DJ) 

 DOMENICAN MARTE - ELLA SE LLEVO MI VIDA - RMX BASS - (W.DJ) 

 EL CHAVAL - TE BURLASTE DE MI - RMX - (W.DJ) 

 EL CHAVAL DE LA BACHATA - TE BURLASTE DE MI - RMX - (W.DJ) 

 JAVI SEBASTIAN - TONTO CORAZON - RMX - (W.DJ) 

 LOS ROQUE FEAT DIVINO - NO ME ENAMORO - RMX - (W.DJ) 

 MARCY PLACE - POBRE CORAZON - RMX - (W.DJ) 

 RAKIM KEN Y FT TOBY LOVE - TENGO UN AMOR - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO FT KATARINA & DRAKE - ODIO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LLÉVAME CONTIGO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - ODIO - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS FT DRAKE -  ODIO - RMX BASS - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS FT DRAKE - ODIO 1 - RMX - (W.DJ) 

 THALIA FT PRINCE ROYCE - TE PERDISTE MI AMOR 1 - RMX - (W.DJ) 

 TO MIXEAO - HE' PEPO - RECONCILIACION - BESAME, AMAME - RMX - (W.DJ) 

 TOBY LOVE - TE PARECE POCO - RMX BASS - (W.DJ) 

 VERSION - BON JOVI - ITS MY LIFE - RMX - (W.DJ) 

 WISE THE GOLD FT KEN - AMORES COMO EL TUYO - RMX - (W.DJ) 

ALEX BUENO - YO ME IRE - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - LA TORMENTA - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - POR UN SEGUNDO - RMX - (W.DJ) 

 AVENTURA - SU VENENO - RMX - (W.DJ) 

 BACHATA - LA ULTIMA CARTA - RMX - (W.DJ) 

 DANIEL JAO - YO NO VOY A LLORAR POR TI 1 - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO 24 HORAS - 24 HORAS - RMX - (W.DJ) 

 GRUPO 24 HORAS - 24 HORAS - RMX BASS - (W.DJ) 

 HECTOR ACOSTA - SIN PERDON - INTRO RMX - (W.DJ) 

 MAYKEL CEDEÑO - GUAPA - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - MI ULTIMA CARTA - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TE ROBARE - BASS RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TE ROBARE - RMX - (W.DJ) 

 PRINCE ROYCE - TU PRINCIPE - RMX - (W.DJ) 

 RICARDO ARJONA - EL AMOR - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LLEVAME CONTIGO - INTRO RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - LLEVAME CONTIGO 1 - RMX - (W.DJ) 

 ROMEO SANTOS - PROPUESTA INDECENTE - RMX - (W.DJ) 

LINK

CREDITOS TOTALES - MUNDO PRODUCCIONES 



Servicio Audio Y Video - Actualizaciones Mensuales 
!! DISPONIBLE AHORA !! 
Contactos:

Quito: 2292-280
Santo Domingo de los Tsachilas: 2754-408
Cel: Claro (0959404921) Movistar (0992517530) WhatsApp 

EE.UU - Manhattan (646) 340 - 4205
Share on Google Plus

About William Rosero

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

Virtual Pc Producciones Adonias Lavarreda

Popular Posts

COMENTARIOS